BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 20 March 2011

Kelebihan STORMREADERS

STORMREADERS adalah sebuah syarikat berdaftar dan berlesen yang menjalankan
perniagaan secara Multi Level Marketing (MLM) dan menggunakan medium internet sebagai platform di mana pendaftaran ahli, jual beli produk dan pembayaran bonus kepada ahli adalah dijalankan secara online.

Apakah produk-produk Stormreaders?

Produk Stormreaders adalah bahan-bahan ilmiah dalam bentuk buku, cd dan VCD terbitan TelagaBiru Sdn Bhd yang juga merupakan syarikat induk kepada STORMREADERS.

Apakah kelebihan Stormreaders?
PELAN PEMASARAN 100% PATUH SYARIAH
1) Produk dijual pada harga PASARAN. Tiada sebarang unsur penindasan kepada pembeli dengan menaikkan harga produk ke sesuatu tahap harga tertentu disebabkan rasional untuk membayar komisyen atau bonus kepada Ahli.

2) Semua jenis pendapatan di dalam Pelan Pemasaran Stormreaders mempunyai akad-akad tertentu yang sah di sisi Syariah. Akad ini adalah sesuatu yang Sangat Penting yang menghalalkan sesuatu urusan. Di Stormreaders ada akad tertentu yang sah di sisi syariah yang menjadikan sumber pendapatan itu HALALAN-TOYYIBAN antaranya Wakalah, Ujrah(Sewa Kedai Online), Bai’ (Jual Beli) dan lain-lain.




3) Tiada unsur-unsur ‘Paksa Beli’ dikenakan kepada ahli (maintenance purchase),  sebaliknya lebih menekankan kepada prestasi jualan. Disamping itu Stormreaders juga mempromosikan konsep kerjasama "bertolong-tolonglah kamu dalam kebaikan" seperti yang diajarkan di dalam Al-Quran.

4) Bisnes Stormreaders bukan suatu skim yang mementingkan pencarian kepala atau ahli baru semata-mata di mana produk hanya dijadikan sebagai syarat (asalkan ada produk). Malah ada setengah-setengah skim yang tidak mempunyai sebarang produk langsung! Bisnes Stormreaders mempunyai produk yang sangat bernilai. Untuk melihat produk-produk Storm, sila klik e-Store saya di http://www.stormreaders.net/ilmuallah

No comments:

Post a Comment