BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 18 March 2011

Hubungi Saya




Ingin mendapatkan buku-buku agama, motivasi, doa-doa harian, zikir, novel islam motivasi, permasalahan agama dan banyak lagi.

Buku-buku bermutu terbitan Telaga Biru, Galeri Ilmu, Pustaka Imam Syafi'i(indonesia) dan Ana Muslim.

Anda boleh membelinya melalui online dan ianya akan dihantar terus kepada anda melalui Pos.



Rakan-rakan seluruh Malaysia hubungi saya Pengedar sah dan Ahli Stormreaders. Jika mahu jadi ahli atau pengedar sila hubungi saya untuk pertanyaan, makluman, tempahan dan belian.


Saudara Hafiz (0136816266)
e-mail : ilmuallah@ymail.com

1 comment:

  1. Assalamu'alaikum...
    Terima kasih atas maklumat ini. saya memang berminat hendak membeli buku-buku keluaran stormreaders seperti buku terbitan dari Telaga Biru,Galeri Ilmu, Pustaka Imam Syafi'i(indonesia) dan Ana Muslim.

    **di mana saya boleh dapatkan senarai buku dan harga buku?


    Terima kasih.

    Mustizah Mohd Amin
    Sherra D'va (FB Profile)

    ReplyDelete