BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 20 March 2011

Berapa sebenarnya harga untuk menjadi PENGEDAR Stormreaders

Ketika saya ingin menjadi PENGEDAR Stormreaders tidak lama dulu, saya juga seperti anda. Ada blog yang kata RM411++ ada yang kata RM420 dan macam-macam harga lagi. Jadi apakah harganya yang betul?
Harga yang tetap anda perlu bayar adalah RM90.00. Yang selebihnya adalah harga buku-buku yang anda akan pesan untuk menjadikan 100CP (100 mata). Kadang-kadang anda akan memesan buku dan berkemungkinan akan melebihi sedikit dari 100CP, mungkin 105CP, mungkin 110CP ini tidak mengapa asalkan ianya 100CP atau lebih dan sekaligus melayakkan anda menjadi seorang PENGEDAR.
Jumlah buku-buku yang anda pesan inilah yang akan menentukan harga yang anda patut bayar nanti.
Anda nak tahu bagaimana untuk memesan buku-buku untuk mendapat 100CP pada harga yang terendah? Email kepada saya dan saya akan memberikan senarai buku-buku itu. Jadi sewaktu saya sign-up dulu pelaburan saya tak sampai RM400 pun. Masa tu saya ingin sangat untuk menjadi pengedar tetapi tidak mahu berbelanja lebih dari sepatutnya.
Hubuni saya SEGERA

No comments:

Post a Comment